sobota, 10 września 2016

Rzym



We wrześniu planuję niedługą wizytę z Wiecznym Mieście i w związku z tym chciałabym podzielić się z Wami swoimi planami, przemyśleniami, opiniami. Po powrocie na pewno dodam moją relację z kolejnej już wizyty we Włoszech.

W Rzymie byłam już kiedyś, było to parę ładnych lat temu, gdy byłam jeszcze młodą niedoświadczoną turystką. Teraz wracam tam jako człowiek troszkę starszy, więcej wiedzący o życiu.

Wraz z Mężem zamierzamy zrobić niespodziankę moim Rodzicom w związku z ich 30-stą rocznicą ślubu. Zawsze marzyli o wyjeździe do Watykanu, chcemy im to umożliwić. Wyjazd jak zwykle organizuję na własną rękę szukając lotów, hotelu, wszelkiego rodzaju biletów czy transferów.

Przelot mamy zaplanowany na końcówkę września, cena łącznie za cztery osoby wyniosła niecałe 1000zł. Jeśli chodzi o nocleg postanowiłam poszukać mieszkań do wynajęcia głównie ze względów finansowych, ale również mojego własnego upodobania. Jeśli wszystko okaże się tak jak jest opisane na pewno rozsławię ofertę, z której korzystamy, dla czterech osób 3 noclegi 255euro plus kaucja. Transfer również mamy zapewniony w związku z późnym przylotem.
Zakupiłam również już bilety do Muzeów Watykańskich i Kaplicy Sykstyńskiej, planuję wejść do Bazyliki oraz na jej kopułę również. Mamy już bilety do Koloseum, Forum Romanum i Palatyn.
Niestety ominie nas nocne zwiedzanie Zamku Anioła, akurat przed naszym przylotem są ostatnie wejścia, cóż może następnym razem.

Relacja z podróży będzie zaraz po powrocie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz